11 Kasım 2015 Çarşamba

Sokakta götten sikiş yaptim gördüler beni utandim

İsmim Bengü 23 yaşındayım sarışın ela gözlü 1.73 boylarında genç kızım. Başımdan geçen bir olayı sizinle paylaşmak istiyorum. Üniversite öğrencisiydim bir yandan kafede çalışıyorum bir yandan okumaya devam ediyordum. Ev arkadaşım vardı ismi Hatice idi o sadece okuyordu çalışmıyordu. Birgün işten çıktıktan sonra eve gittim. Hatice evde yoktu mutfağa gittim yemek yapmaya başlarken o ara Hatice geldi ve ağlıyordu erkek arkadaşından ayrılmıştı. Daha sonra Haticeyi sakinleştirmeye çalışırken Hatice’nin telefonu çaldı Hatice ben bakmayacağım dedi olmaz dedim bak, üzülme konuş seviyorsun sen onu barışın diye direttirdim. Hatice ben telefona bakmayacağım dedi. Ben üsteledim ve telefonu ben açtım telefondaki haticenin erkek arkadaşı murattı neden böyle olduğunu sorduğumda telefonda konuşmayalım yüzyüze konuşalım sende arkadaşının üzülmesini istemezsin deyice bende kabul ettim ve muratı eve davet ettim. Haticenin haberi yoktu davet ettiğimde aradan yarım saat geçti kapı çaldı. Hatice irkildi ben kalktım kapıyı açtım gelen Murat idi yanında bir arkadaşı daha vardı ismini bilmediğim. Daha sonra içeri girdiler Haticenin yanına gitti konuşmaya çalışıyorlar Haticenin gönlünü almaya çalışırken Haticenin odasına geçti ikisi daha sonra belli bir süre ses çıkmadı bende o diğer arkadaşıyla oturuyorum ama rahatsız bir şekilde oturuyorum Muratın işi bitsede gitseler evden diye dua ediyorum. Daha sonra sesler gelmemeye başladı ben merak ettim içeri girmeye çalıştım girdiğimdeki gördüğüm şey çok kötü hemde çok kötü birşeydi. Murat Haticenin üstüne çıkmış ağzını bezle bağlamış onu sikiyordu ve beni gördüğünde hiç birşey olmamış gibi devam etti ben kalk o kızın üstünden dediğim anda arkadan arkadaşı beni aldı ve benim odama zorla götürdü bağıramıyordum çünkü elleriyle kapatmıştı ağzımı daha sonra beni yatağıma attı ve eline aldığı kesici bir alet ile eğer bağırırsan bunu sana saplarım deyince korktum ve ses çıkartmamaya başladım. Muratın arkadaşı beni ilk önce soymaya başladı ilk etapta üstümü çıkarttı daha sonra altımdaki şortu ve kilotumu beni çırılçıplak soymuştu üstümde hiç birşey yoktu sesimi çıkartamıyordum çok korkuyordum bir yandan Haticeyi düşünüyordum ne durumda olduğunu sonra beni yüzüstü yatmamı istedi korkudan kabul etmek zorunda kaldım. Çocuk eğilip kalçalarımı yalamaya başladı ve dil darbeleri atmaya başlayınca içimden bir ses beni arkadan sikeceğini ve canımın çok yanacağını söyledi. Nitekimde öyle oldu Muratın arkadaşı komidinin üstünde olan nemlendirici kremi aldı ve göt deliğimin kenarlarına sürmeye başladı lütfen yapma dediğimde ise sesini çıkartma öldürürüm seni deyince hiç sesim çıkmamaya başladı. Deliğime kremi sürüp kremle yarağına mastürmasyon yapıp sertleştirdi. Daha sonra arkama geçti üstüme yattı yarağını bastıra bastıra götüme sokmuştu. çok canım yanıyordu ama sesimi çıkartamıyordum işte çok korkuyordum ama çok canım yanıyordu sonra benim götümü öyle bir sikiyorduki.. canım çok yanıyordu yeter artık dedim ordan yapma amımdan sik deyince durdu oranın hakkı Muratın deyince başımdan aşağı kaynar sular döküldü götüme boşaldıktan sonra Murat geldi ve arkadaşı haticenin yanına gitti Murata yalvardım ama nafile Murat uzandı üstüme yarağımı amcığıma sokmaya başladı ve gidip gelmeye götümden birisi amımdan farklı birisi sikince kendimi orospu gibi hissetmeye başlamıştım ama çok korkuyordum daha sonra işlerini bitirdikten sonra evden çıktılar hemen haticenin yanına gittim onuda beni siktikleri gibi siktiklerini öğrendim.. Böyle bir anımız vardı Haticeyle kimseye itiraf edemediğim ama size ettiğim..

3 yorum:

  1. Merhaba, Ateşli ve Azgın Bayanlar Adana ve yakın çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven çerçevesinde bir ilişki arayan Sexs’te Sınır Tanımayan ve ne istediğini bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorum..
    0545 – 352 – 25 – 52 Özele Açık ! ” Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp Line Tango Wiber Var!

    Merhaba, Evli Çiftler Eşinin Mutluluğundan Mutlu Olan, Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. (Fotoğraf ispatlı) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın ' 0545 - 352 – 25 – 52 '' Özele Açık ! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    YanıtlaSil
  2. Selam 43 yasindayim ızmirliyim bekar erkeğim ne aradığını bilen çiftler yada tek bayanlar her şey seks değil benim için tanismak isterim sevgiler skype caco 774080/05323375290

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3.TEK ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil