7 Ekim 2013 Pazartesi

Sevgilimi baskasiyla sikisirken bastim

Birbirimizi çok seviyor ve aynı zamanda da güveniyoruz.Eşimle seks yaparken ayrı ayrı fanteziler kurarız. Zaman mekan bizim için önemli değildir. Bahçede, piknikte, misafirlikte, balkonda ve arabada yani nerisi olursa olsun fark etmiyor. Seks yaparken çok fanteziler kurarız. Eşim bana çoğulukla seks hikayeleri anlatır ve beni bir başkası ile hayel ederdi. Önceleri kızardım başkaları ile hayel etmesine ama ne diyeyim kızsamda hoşuma gider ama bunu eşime belli etmemeye çalışırdım. Eşim kalçalarımın harika olduğunu söyler her fırsatta da arkadan sokmaya çalışırdı ama izin vermezdim . zamanla arkamla parmağı ile oynaması bana mütiş zevk vermeye başladı. Arkamla oynadığı zaman daha zevk alıyor daha kolay boşalıyordum. Zamanla arkadan kafasıydı , yarısıydı derken şimdi hepsini içime alıyor mutlu oluyorum. Bu kadar açıklamadan sonra isterseniz tamamen gerçeklerle dolu hikayemize geçeyim. Eşimle genelde internet başında yaşanmış seks hikayelerini okur kendimizden geçer ve seks yapardık. Sonra eşim internette bir sitenin (Kameralı Arkadaşlık Sitesi) diye bir sitenin olduğunu söyledi. İstersen biraz girelim takılalım dedi. Önce her zaman ki gibi razı olmadım. Zamanla ısrarları sonucu siteye yanımda girdi . Sitede eşler seks yapıyor kamera karşısında sende istersen kamera aracılığı ile sende istediğin şeyi yapıyorsun. Yazışmalarda oluyor. 1-2 hafta buraya takıldık . Bir gün yine bu sitede iken karşı taraftan hoşumuza giden birileri bizi msn ye davet etti. Bizde gerçek msn mizi vermemek için msn mizin olmadığını söyledik. Onlarda msn lerini ısrarla vermek isteyince eşim tamam verin biz msn alınca ekleriz dedik. Geçiştirmek için msn lerini aldık bir yere not ettik. Eşim bana istersen bir msn açalım şunlarla biraz sohbet edip takılalım dedi. Ben ise nasıl oldu ise tamam dedim. Eşim çok sevindi hemen bir msn açarak onları kaydettik. Msn yi açtığımızda onların msn açık değildi. En az 3 saat msn açmalarını bekledi eşim. Ama yine de o gün msn açamadılar . Ertesi gün eşim işten geldi yemeğimizi yedikten sonra bilgisayarın başına geçti ben ise bulaşık yıkıyordum bana seslendi “Sevgi koş msn açık” diye. Evet msn leri açıktı. Eşime sen ciddimisin bunlarla konuşmaya dedim Murat ise ne olacak canım sadece takılacağız istemezsen kapatırım dedi. Aslında yok diyordum her zaman ki gibi ama içimde bir kıpırdanmalar hatta vajinam sulanmaya başlamıştı nasıl olduysa. Bunlar olurken bir ileti geldi selam diye ve msn de sohbet başlamak üzereydi. Karşı taraf Ferdi ile Nazan isminde bir çiftti. 5 yıllık evli olan Ferdi ile Nazan en az bizim kadar heycanlı idiler. Ferdi 32 Nazan ise 29 yaşında idi. Erzurumda yaşıyorlarmış. 2 saate yakın yazışmalı sohbet ettik ve karşı taraf kamera açmak isteyip istemediğimizi sordu eşim bana baktı ben eşime. “Oldu ki oldu aç” dedim eşim bana eminmisin sonra beni suçlama dedi. Bende sanki sen istemiyorsun dedim ve daveti kabul ettik. İlk başlarda onlarda bizde yüzümüzü göstermedik onlarda en az bizim kadar güvenle alakalı olduğundan açamadık. Atık yüzlerinde açılma vakti gelmişti. Ferdi gerçekten yakışıklı iri ama atletik bir adamdı yani ilk görüşte hoşuma gitmişti. Ama bunu kesinlikle eşime belli etmemeye çalıştım. Nazan ise Feriye yakışan alımlı kocaman memeleri olan bir bayandı. İlk konuşmalar karşılıklı soru cevap şeklinde sürdü gitti. 2-3 gün böyle sürdü. Daha sonraki günlerde karşılıklı seks yapmaya başladık. Onlar bize bir pozisyon söylüyor biz yapıyoruz biz onlara bir pozisyon söylüyoruz onlar yapıyor du. Msn de seks yaparken Kendi kendime soruyordum acaba ferdi tam istediğim erkekmiydi sanki yıllardır ferdiyi tanıyormuş gibi bir his vardı içimde. Gerçekten de aleti kalın ve büyük tü. Nazanı kucağına alıyor istediği şekilde beceriyordu. Ama murat böyle kesinlik le yapamaz dı yapamaması beni tahrik ediyor giderek ferdinin kucağına itiyordu. 1 ay internette seks yaptık ve beklediğim davet gelmişti ferdiden. Bizi Erzurum a davet ediyorlardı. Muratla uzun uzun konuştuk bu konuyu. Geri dönüşü yoktu. Pişman olmak yoktu. Bak Murat dedim” beni gözümün önünde ferdi sikecek” dayanabilecek misin. Dedim o ise hayatta tek istediği şeyin grup olduğunu söyledi. Bende çok istiyordum. 1 kereden bir şey olmaz dedik ve kabul ettik. İlk defa vijina mın hakkını verecek bir alet bulmıştum kaybetmekte istemiyordum onu tatmak istiyordum. Beklenen gün geldi ve Erzurum a gittik. Bize verdikleri adres e ticari taksiye bindik direk Nazan gilin eve geldik. 2 katlı bahçeli bir evde oturuyorlardı. Bahçeden içeri girdik ferdi ve Nazan bahçede bizleri bekliyorlardı. Nazan çok seksi giyinmişti. Ferdi ise daha yakışıklı spor bir giyimle karşıladılar bizi. Hepimiz çok heycanlı idik.yarım saat bahçede sohbet ettik. Sonra yemek yemek için Nazan hazırlıklara başladı daha önce yaptığı yemekleri bahçeye beraber taşıdık bahçede yemeklerimizi yedik . Nazan a banyo yapmam gerektiğini söyledim beraber banyoya gittik nazanla Nazan banyoyu gösterdikten sonra içeri girdi. Ben banyoda iken eşimle Nazan yatak odasında başlamışlar bile. Banyonun kapısı tak tak diye 2 defa vuruldu. Nazan çıkmak üzereyim dedim ama gelen Nazan değil eşi ferdiymiş. Gelebilirmiyim diye izin istedi. Bende tık yok kalbim daha hızlı atmaya başladı. Ses çıkmayınca kapıyı açıp içeri girdi. Hiçbir yerimi kapatamadım yada kapatmak istemedim. Ferdi nin üstünde ise sadece havlu vardı. Ferdi havluyu dahi bırakmadan duşun altına girip beni dudaklarımdan kaptı çok güzel içten öpüşüyordu. Üstündeki havlu yere düşmüş aleti enim önümü zorluyordu. Kafamı aşağıya doğru indirdim yalamak için aman allahım bu ne gerçekten çok kalın bir alete sahipti. Sadece başını ağzıma sığdırabildim dudaklarımın kenarında hiç boşluk bile yoktu. Murat lara katılalım mı dedi bende olur dedim. Beni hiç zorlanmadan kucağına aldı ve çırılçıplak yatak odasına gittik. Eşim Nazan la 69pozisyonundalarda eşim yalamayı çok seviyordu. Yatakta bizede yer açtılar eşim bana nasıl gidiyor geldiğimize değdimi diye sordu bende daha tadına bakmadım dedim. Ferdi tadına birazdan bakacaksın canım acelemiz yok dedi. Sırt üstü uzandım ferdi ayak uclarından başlayarak her yerime dil darbeleri atıyordu. Beni daha sonra domaltarak göt deliğimi yalamaya başladı anlaşılan ferdi arkadan başlayacaktı daha sonra parmağı ile oynamaya başladı parmağını sokup sokup çıkarıyordu. Nihayet kalın aletinin başını götüme dayadı ama o alet nasıl girecekti oraya hiç bilmiyordum. Yavaş yavaş itiyordu ama bir türlü kafası girmiyordu. O sırada murat ferdiye istersen önce ben gireyim dedi ferdi ise tabi gel dedi eşim arkamdan ilk hareketinde içime girdi birkaç defa girip çıktı. Şimdi sok karıma der gibi ferdiye teslim etti ama ferdi o büyük aletini halen içime sokamadı. Çünkü çok kalındı istese sokar ama canımı yakmak istemiyordu. Ferdi istersen sen otur üstüne ben yatayım dedi ve öyle yaptık tekrar başını tükmükledi bende götümü kontrol bendeydi artık kendimi yavaş yavaş ferdinin aletine oturmaya çalışıyordum ve kafası girmişti ama götüm sanki yırtılacak gibiydi. Yarısına kadar oturmuştum ferdi hiç çıkarmadan beni altına aldı ve bacaklarımı omzuna attı daha derine girmek istiyordu. Canımın yanması artık tamamen zevke dönüşmüştü. Artık yavaş yavaş değil hızlı hızlı giriyordu. Tost olmak istiyordum ben aslında bu sefer murat ı ben çağırdım. Eşim altta ben önden üstüne oturdum arkam ferdiye dönük ferdi ise arkadan girecek ti. İlk başlarda acı çekiyordum ama çok zevkli olduğunu tahmin edebiliyordum mastırbasyon yaparken hep bunu hayel ederdim. İstediğim olmuştu bende tost olmuştum çok zevk verici idi ve boşalmak üzereydim eşim boşlacağımı anlamış olmalı ki daha hızlandı o hızlanınca ferdi daha yüklenmeye başladı. Çığlık ata ata boşaldım eşim tekrar Nazan a döndü ferdi ise vajinama girmek için hazırlık yapıyordu dinlemek isteyip istemediğimi sordu bende hayır devam edilim dedim.o aleti içimde hissetmek istiyordum. Boşalmadan dolayı vajinamın kenarından sular geliyordu ferdi eli ile vajinamın suyundan alarak yarağına sürdü. Sıvazlıyordu yarağını ve vajinamın kenarında aleti dolanıyordu bazen kafasını vajinama şap şap vuruyor du bu beni dahada azdırdı yeter artık sok diye inledim. Ferdi ise sok dememe rağmen beni deli ediyordu. Nazan eşine söyle beni siksin diye bağırdım. Nazan ise eşimin altında üstünde inliyordu biz size karışmıyoruz ne yaparsanız yapın dedi ben yiyeceğimi yiyorum dedi. Ferdi sonunda vajinamın içine girecekti kafasını itmişti bile ben dahada dahada dedikçe ferdi biraz daha sokuyordu. Aleti beni çıldırtmıştı ve sonunda yavaş yavaş da olsa dibine kadar girmişti muhteşemdi sonra birden hızlanmaya başladı sanki aleti içimde dahada büyüyordu bense zevkten boşalmak üzereydim kasılmalar başlayınca ferdi dahada hızlandı bir hareket le beni domaltı . içime girip girip çıkartıyordu . arkadanda eliyle arkamla oynuyordu bu daha zevkli olmaya başlamıştı ve sora hem vajinama hem arakama girmeye başladı ikimizde aynı anda boşalacaktık. Beklenen an gelmişti göz göze geldik ve avazım çıktığı kadar bağırıyordum ama ferdi eli ele ağzımı kapatmaya çalışıyordu yavaş komşular duyacak diyor du ama benim umrumda bile değil di elini ısırmak zorunda kaldım. Ferdi üstümde yığılmış kalmıştı. Ama yarım saat sonra tekrar denedik gün boyunca seks yaptık. 3 gün erzurumda kaldık 3 gün boyunca seks yaptık çok güzel bir duygu idi. Denemek isteyenler hiç beklemesin bence süper bir duygu heyecan zevk seks her şey var.

1 yorum:

  1. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3.TEK ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil